متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

الله الله ( رسول شفیعی)

الله الله الله الله

مالنا مولاسوى الله

 کلما نادیت یا رب

 قال یا عبدی انا الله

   

الله الله الله الله

ما لنا مولا سوی الله

کلما نادیت یا رب

قال یا عبدی انا الله

  

(خدا و تنها خدا ، هیچ سرپرست و پشتیبانی برای ما به جز خدا نیست

هر موقع که صدا زدم ای پروردگار من! جواب داد:ای بنده ام من همان یاور تو ام )

 از تو دارم جسم و جانم

 گوش و چشمان و زبانم

 شکر تو گویم دمادم

 ای خدای مهربانم

   

الله الله الله الله

ما لنا مولا سوی الله

کلما نادیت یا رب

قال یا عبدی انا الله

   

مهر تو تابیده هرجا

بر دل و جانم خدایا

 داده ای بر من ز لطفت 

سایه ی مادر و بابا

   

الله الله الله الله

ما لنا مولا سوی الله

کلما نادیت یا رب

قال یا عبدی انا الله

  

 در دلم ای حی داور

 تو نهادی عشق حیدر

 از تو دارم تا قیامت

 مهر اولاد پیمبر

   

الله الله الله الله

ما لنا مولا سوی الله

کلما نادیت یا رب

قال یا عبدی انا الله

  

برای دانلود این آهنگ تصویری اینجا  کلیک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
اللهم الرزقناکربلا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ

یادش بخیر دبستان که بودم باگروه سرود میخوندم....هعی

ملینا دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:36 ب.ظ

خیلی قشنگه.

حدیث یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام برای من دانلود نمیشه

ناشناس یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 06:19 ب.ظ

خوب میخونه تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد