متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

بابا (سید محمدباقر علوی)

َ

بابا!

افتاده ام دیگر ز پا بابا

دلم شده ماتم سرا بابا

دیدم سرت بر نیزه ها بابا

آسمان سوزد به حال قلب زار هر یتیم دل شکسته

می کشد دست نوازش هر ستاره بر دل غمگین و خسته

بغض هجرانت پدر راه نفس را بر دل و بر سینه بسته

بابا!

خون شد دلم ز غصه ها بابا

دمی کنار من بیا بابا

دیدم سرت به نیزه ها بابا

بابا!

افتاده ام دیگر ز پا بابا

دلم شده ماتم سرا بابا

دیدم سرت بر نیزه ها بابا

برگ یاس کوچکت را روز و شب ها زد نشانه خار صحرا

می زند دشمن ندارم پای رفتن خون شده بر قلب زهرا

باید از ره آید آن سردار لشکر تا بگیرد دست من را

بابا!

عمو ی من رفته کجا بابا؟

نفس ندارم به خدا بابا

دیدم سرت بر نیزه ها بابا

بابا!

افتاده ام دیگر ز پا بابا

دلم شده ماتم سرا بابا

دیدم سرت بر نیزه ها بابا

برای دانلود این کلیپ زیبا  اینجا کلیک کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر علی پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

با عرض سلام و ادب خدمت همه شما زحمتکشان
پیشنهادی خدمتتان داشتم اینکه لطفا فایل صوتی کلیپ ها هم بگذارید.. تا آنهایی که سرعت اینترنتشان پایین است هم بتوانند از این خدماتی که عرضه می کنید بهرمند شوند
با تشکر

سلام امیر علی جان پیشنهادت خیلی عالیه ولی متاسفانه امکان این کار برا من وجود نداره جون امکانات لازمو ندارم شما این نظرو به خود سایت شبکه هدهد بده لطفا

محمد پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام آقا وحید ! زحمت کشیدی . کارت خیلی خوبه . غفلت بزرگ مسئولین فرهنگی ما و صدا وسیما و .... رو در عرصه کار با بچه ها ایشالا شبکه هد هد بتونه جبران کنه ، کار شما توی انتخاب و بارگذاری کلیپها هم عالیه ، پیشنهاد میکنم مجموعه ای از این کلیپها رو با طراحی و نرم افزاری خوب روونه بازار کنید شاید این خاله نسرین و ... رو از ذهن بچه های ما بگیره و اونا رو اهل بیتی بار بیاره . اجرتون با امام زمان !

زهرا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

خیلی قشنگ بود عالی بود

ممنون

فاضل چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ق.ظ

عالی عالی عالی بود خیلی زیبا

Salma دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 07:12 ق.ظ

مداح عزیز سید محمد باقر علوی از دنیا رفته متاسفانه
ای خدا چقد دوسش داشتم مث داداشم مث پسرم
خدایا به دل خونواده ش صبر بده

صاحب این وبلاگ هم از دنیا رفته و من برادرش هستم که نظرتون رو تایید کردم

مهدی جمعه 27 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:09 ق.ظ http://chxyxghsgbnjdt.ir

:پوزخند:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد