متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

سلام (محمد حسن خاکدامن)


سین لام الف میم

 سین لام الف میم

 سین لام الف میم 

 سین لام الف میم

        

سین لام الف میم  سین لام الف میم

سین لام الف میم  سین لام الف میم

   

اجر سلام اول شصت و نه تا ثوابه 

یه دونه هم پاداش و ثواب هر جوابه

اجر ثواب سلام اول شصت و نه تا ثوابه

یه دونه هم پاداش و ثواب هر جوابه

       

سین لام الف میم  سین لام الف میم

سین لام الف میم  سین لام الف میم

حرفایی که طنین رو لبامه

همیشه رو لب های من سلامه

سلامتی جسم و روح و جانم

سلام من زیبایی صدامه

روی لبم سلامه 

سین لام الف میم  سین لام الف میم

سین لام الف میم  سین لام الف میم

 تو مدرسه تا صبحم میشه آغاز

سلام من چیزی شبیه اعجاز

با لبخند همکلاسی های خود

دارم احساس شور و شوق و پرواز

صبح من میشه آغاز  

سین لام الف میم  سین لام الف میم

سین لام الف میم  سین لام الف میم

     

اجر ثواب سلام اول شصت و نه تا ثوابه

یه دونه هم پاداش و ثواب هر جوابه

       

سین لام الف میم  سین لام الف میم

سین لام الف میم  سین لام الف میم 

وقتی سلامم بر لبم نباشه

بذر دوری روی لبها می پاشه

اخم ناراحتی میاد سراغم

کسی نمی خواد همراه من باشه

وقتی بر لب نباشه

سین لام الف میم  سین لام الف میم

سین لام الف میم  سین لام الف میم

       

برای دانلود این آهنگ شاد و زیبا اینجا  کلیک کنید.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جهانگیر دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ق.ظ

تشکر از شما دوست عزیز!
کاملا زیباست . . .

نا شناس چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.kimiyava nini.blogfa.com

عالی یه وحید جان

اگه خواستی بیا توی وبلاگ من

من همه ی اهنگ های هدهد را گذاشتم

بیا و ببینو نظر بده

تشکر رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد