متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

پرنده (سجاد بختیاری زاده)


پرنده ی قشنگ من آواز بخون آواز بخون
با یک سبد حرفای خوب اومده ای به خونمون


آی بچه های خوب آهای دسته گلا
خوشرو و پر امید و با حق آشنا
با خوبی و پاکی و راستی و وفا
میشین عزیز و محبوبِ همه دلا


همدیگرو یاری کنید رو بدییا پا بزارید
تو باغ سبزِ دلاتون نهال دوستی بکارید

پرنده ی قشنگ من

آواز بخون آواز بخون

با یک سبد حرفای خوب

اومده ای به خونمون

   
حرف تموم کتابا نوشته ها
پدر مادر ها همه چون فرشته ها
تو قلباشون مهر و محبت ِخدا
الهی که هرگز نشن از ما جدا

   
باید بدونی قدرشون ندیم یه وقت آزارشون
اگه نباشن یه روزی غصه میشه همدممون


آی بچه های با نشات و مهربون
با ادب و دانا و شاد و خوش زبون
دانش و علم مثل یه بال براتون
مثل یه نوره که میده راه رو نشون

   
دانایی چون آب حیات
مثل یه کشتی نجات
تو راه سخت زندگی
مثل یه دوست خوب برات

پرنده ی قشنگ من

آواز بخون آواز بخون

با یک سبد حرفای خوب

اومده ای به خونمون


ای خدای خورشید و ماه و آسمون
سایه ی لطفت همیشه رو سرمون
کلام زیبای تو ما رو رهنمون
وقت غم و بلا تویی پناهمون

  
ذکر و مناجات و دعا
مایه ی آرامش ما
با گفتار و کردار نیک
خوشنود میشه خدای ما

پرنده ی قشنگ من

آواز بخون آواز بخون

با یک سبد حرفای خوب

اومده ای به خونمون


پرنده ی قشنگ من آواز بخون آواز بخون با یک سبد حرفای خوب اومده ای به خونمون

 

برای دانلود این آهنگ شاد و قشنگ اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد