متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

آهنگ یا رب


یا رب خدای من

ای مهربان من

نام تو و یادت

آرام جان من

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

           

ای خالق یکتا

ای خوب و بی همتا

هرجا گذر کردم

دیدم نشانت را

هستی از آنِ تو

ای ماه دل آرام

من کی توانم گفت

 حمد و ثنایت را

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

           

تو خالق دشت و

کوه و بیابانی

رحیم و رحمانی

خدای سبحانی

بخشنده و دانا

محبوب خوبانی

دارم به تو امید

 وقت پریشانی

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

         

ای خالق منّان

خدای انس و جان

درد مرا درمان

رنج مرا پایان

ای یار مظلومان

پناه حقجویان

پرورده ای ما را

از لطف و از احسان

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

         

 کلام پر مهرت

بهار جان ما

ذکر و مناجات

ورد زبان ما

دستم گیر یارا

در هر زمان هرجا

بر آهه من افرروز

  نور هدایت را

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

یه آهنگ قشنگ و دلنواز برای شما دوستای خوبم

برای دانلودش اینجا کلیک کنید

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مدعی انتظار شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ق.ظ http://golenarges2014.mihanblog.com/

از آیت الله محمدتقی بهجت(ره) پرسیده شد
در عصر ما که گرفتاری ها و فشار ها از هر سو متوجه شیعیان در اقصی نقاط جهان و خصوصا کشور ماست. باید چه کار کرد؟
پاسخ دادند:
مخصوصا دعای شریف "عظم البلاء و برح الخفاء" را بخوانید و از خدا بخواهیم برساند صاحب کار را! با او باشیم، حالا اگر رساند که رساند و اگر نرساند، دور نرویم از کنار او. از رضای او دور نرویم
لطفا منتشر کنید
http://shabestan.ir
با سلام به اطلاع میرساند طی توهین به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی صورت گرفته است زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نام های نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر میشود برای از بین رفتن این عکس ها
لطفا به این وبلاگ برید و برای حمایت از امام نقی روی عکس ها کلیک کنید
http://hazrate-mah.blogfa.com/
http://naghi-aftab10.blogfa.com/
لطفا اطلاع رسانی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد