متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

مادر (محمد اشعری)

میم مثل مادر
از همه بهتر
تو همه عالم
عزیز و سرور
تو مثل رویا
پاک و صمیمی
زلال و جاری
مثل نسیمی
مادر خوبم
نور چشامی
 تو قصه گوی همه شبامی


اگه آسمون نبود
 هیچ پرنده ای نبود
اگه همزبون نبود
دیگه خنده ای نبود
من مث پرنده ام
تویی آسمون من
با تو آروم میگیرم
تویی هم زبون من


تو مث فرشته ای
 مثل ماه تو آسمون
عشقو تو چشام ببین
 مهرو از نگام بخون
خنده های تو پر از
عشق و امید و صفاست

دست مهربون تو
سایه ی لطف خداست


تو که هستی زندگی
شاد و سبز بهاریه
 تو نباشی لحظه ها
 رنگ بی قراریه
 اسم تو مقدسه
 عشق تو برام بسه
اگه از پیشم بری
دنیا مثل قفسه
میم مث مادر
از همه بهتر
تو همه عالم عزیز و سرور

تو مثل رویا
 پاک و صمیمی
زلال و جاری
 مثل نسیمی
 
مادر خوبم
نور چشامی
 تو قصه گو ی همه شبامی
ت
و امیدم تو پناهم تو همیشه تکیه گاهم
 اگه روزی تو نباشی
من میمیرم و تباهم

 تو همیشه مادرم
بهترین یاری برام
جدا نیستی یه نفس از منو تنهایی هام
 تو گذشتی واسه من
از همه آرزوهات
 نمیره ز خاطرم
قصه ی مهر و وفات
 تموم زندگیمو
 میریزم به پای تو
همه ی هستی من
جون من فدای تو

مادر از رضای تو میشه راضی کردگار
الهی خوشنود باشی تا بشم من رستگار
 میم مث مادر
از همه بهتر
 تو همه عالم
عزیز و سرور
تو مثل رویا
 پاک و صمیمی
 زلال و جاری مثل نسیمی

 مادر خوبم نور چشامی
تو قصه گو ی همه شبامی


تو امیدم تو پناهم تو همیشه تکیه گاهم
اگه روزی تو نباشی من میمیرم و تباهم

برای دریافت این آهنگ روی این قسمت بزنید


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام سلام هزار تا سلام من شقایقم 14 ساله مرسی از شما بخاطر اینکه این متن زیبا رو توی اینتر نت هم میزارین من که واقعا گریم گرفت بازم برای هزار بار میگم مرسی بچه های سرود دوستون دارم فقط بمن بگید استودیو ضبط شبکه کجاست تو رو خدا این بار جوابمو بدین اگه ندین قهر می کنم خداحافظ

سلام دوست عزیز ممنمون از نظرت راستش من خودم هم دقیقا نمیدونم استودیو ضبط شبکه کجاست ولی فکر کنم تو شهر قم باشه

علی جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 11:38 ب.ظ http://دنرمدمنک

خوبع

دریا شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 04:18 ق.ظ

واقعا عالی بود من یکم دیگه مونده بود گریم بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد