متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

میوه


سرود میوه ها 


 

ما میوه های خوش بو
سر میزنیم به هر سو
تازه و خوب و نازیم
دهن رو آب میندازیم
 ما میوه های خوشبو
سر میزنم به هرسو
تازه و خوب نازیم
دهن رو آب میندازیم
 
  
 
من میوه ی عجیبم
همه میدونن سیبم
هم قرمز و هم زردم
دوای هرچی دردم
نارنجی و باحالم
 درسته پرتقالم
 مشخصه چی دارم
 ویتامین سی دارم
 
ما میوه های خوش بو
سر میزنیم به هر سو
تازه و خوب و نازیم
 دهن رو آب میندازیم
ما میوه های خوشبو    سر میزنم به هرسو
  تازه و خوب نازیم    دهن رو آب میندازیم
 
 انار دونه دونه
کارم پاکی خونه
دونم سرخ و سفیده
برای قلب مفیده
 هندونه ی پر دونم
 مثل عسل میمونم
 با من توی تابستون
 خنک میشه دلاتون
ما میوه های خوش بو
سر میزنیم به هر سو
تازه و خوب و نازیم
 دهن رو آب میندازیم
ما میوه های خوشبو    سر میزنم به هرسو
  تازه و خوب نازیم    دهن رو آب میندازیم
 
 موزم و نیرو دارم 
 قدرت بازو دارم
هرکی میخواد قوی شه
با من باشه همیشه
لیموی نازنینم
هم ترش و هم شیرینم
 خوبییامو میدونم
 ضد فشار خونم
من که دلا رو بردم
خیار سبز و تردم
کارم ثواب کردنه
چربی رو آب کردنه 
 خربزه ی رسیدم
 مزه ی قندو میدم
بوی دلارا دارم
 ویتامین آ دارم
 
ما میوه های خوش بو
سر میزنیم به هر سو
تازه و خوب و نازیم
 دهن رو آب میندازیم
ما میوه های خوشبو    سر میزنم به هرسو
  تازه و خوب نازیم    دهن رو آب میندازیم
 
اسم منه زردآلو
با کیوی
و با هلو 
 
دارم برای مردم
ویتامین و کلسیم
زیتونم و سرتاپا
خاصیتم بچه ها

روغن من خوشمزه
مخصوص پخت و پزه
 
ما میوه های خوش بو
سر میزنیم به هر سو
تازه و خوب و نازیم
 دهن رو آب میندازیم
ما میوه های خوشبو    سر میزنم به هرسو
  تازه و خوب نازیم    دهن رو آب میندازیم
ما میوه های خوش بو
سر میزنیم به هر سو
تازه و خوب و نازیم
 دهن رو آب میندازیم
ما میوه های خوشبو    سر میزنم به هرسو
  تازه و خوب نازیم    دهن رو آب میندازیم
ما میوه های خوش بو
سر میزنیم به هر سو
تازه و خوب و نازیم
 دهن رو آب میندازیم
ما میوه های خوشبو    سر میزنم به هرسو
  تازه و خوب نازیم    دهن رو آب میندازیم
 
برای دریافت این آهنگ اینجا  بزنید
 
 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
دوست دار هدهد مهشید پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام من شما رو خیلی دوست دارم هدهد جان برنامه ی البرت میپرسد و هری و توتو را بیشتر پخش کنید هدهد عزیز اگه لطف کنی شعر میوه ها و نظافت هم زیاد پخش کن دوست دارت مهشید یازده ساله از ایران-تاکستان

محدثه جمعه 7 دی‌ماه سال 1397 ساعت 08:06 ب.ظ

قلب: من

محدثه جمعه 7 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:02 ب.ظ

من شبکه ی هدهد را خیلی دوست دارم وهمیشه به شبکه هدهد نگاه میکنم واز هدهد جان خواهش میکنم که شعر های زیادی پخش کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد