متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

بهار رمضان

 

سرود بهار رمضان 

 

 شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ 

               (ماه رمضان که قرآن در این ماه فرستاده شده                   

           تا هدایت و راهنمایی باشد برای مردم )            

 

من غرق نیازم تو بنده نوازی

من رو به تو آرم تو قبله ی رازی

 

ناامید م از همه تو پناهم باش

دلخوشم بر لطف تو تکیه گاهم باش 

در اوج بلا تویی کنارم 

امید به بخشش تو دارم

من غنچه ی ناشکفته هستم

ماه رمضان بود بهارم  

در اوج بلا تویی کنارم

امید به بخشش تو دارم

من غنچه ی ناشکفته هستم

ماه رمضان بُوَد بهارم 

از هرکه به جز خودت جدایم کن

من آمده ام مرا صدایم کن

از غفلت و روسیاهی و ظلمت

با دست خداییت رهایم کن 

راز شب قدر را تو می دانی

من فانی ام و فقط تو می مانی

از من تو خطا دیدی و بخشیدی

دعوت کردی مرا به مهمانی 

یک مرحمتی به حال مهمان کن

قلب سیه مرا چراغان کن

دشواری انتضار مهدی را

بر قلب شکسته ی من آسان کن 

در اوج بلا تویی کنارم

امید به بخشش تو دارم

من غنچه ی ناشکفته هستم

ماه رمضان بُوَد بهارم 

 

 رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا

وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنک رَحْمَةً إِنَّک

أَنتَ الْوَهَّابُ 

(ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ! ﺩﻝ ﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ

ﻫﺪﺍﯾﺘﻤﺎﻥ ﻓﺮﻣﻮﺩﻯ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﻣﮑﻦ ، ﻭ ﺍﺯ

ﺳﻮﻯ ﺧﻮﺩ ﺭﺣﻤﺘﻰ ﺑﺮﻣﺎ ﺑﺒﺨﺶ ; ﺯﯾﺮﺍ ﺗﻮ

ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﺍﻯ ) 

سرود بهار رمضان کاری از شبکه هد هد 

2014 

 برای دریافت این سرود اینجا  بزنید.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد