متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

کلیپ بهشت و جهنم


 بهشت و جهنم

 

امروز صبح به مدرسه رسیدم

وقتی تموم بچه ها رو دیدم

یکی یکی با شور و شوق و لبخند

سلام دادم من با صدای بلند

درسامو خوب خوب خوب میخونم

قدر معلمم رو خوب میدونم

ظهر که شد رفتم به سوی خونه

سلام دادم با شوق و بی بهونه

 

گفتم مامان خوب و مهربونم

من میرم نمازمو بخونم

گفتم مامان خوب و مهربونم

من میرم نمازمو بخونم

 

میز نهارو در کنار پدر

چیدیم و می دیدیم دعای مادر

بر سر سفره ی قشنگ غذا

شروع میکنم به نام خدا

بعد غذا با شکر پروردگار

مثل روزای پیش و قبل هر کار

بوسه زدم به دست های مادر

باز شنیدم دعای مادر

گفتم که قبل خوندن کتابم

میرم که یه ساعتیو بخوابم

 

وقتی خوابیدم و چشمامو بستم

دیدم که یه جای قشنگی هستم

یکی با لبخند و لباس سپید

انگاری از تو آسمونا رسید

میگفت که من مسافر بهشتم

امروز کارای خوبتو نوشتم

تو از بنده های خوب خدایی

یه روز میاد که در کنار مایی

اما اگه کارای بد میکردی

سلام دوستانتو رد میکردی

راضی نبودن پدر مادرت

میشد جهنم خونه ی آخرت

ولی حالا با این کارای زیبا

از تو میشه همیشه راضی خدا

رو کاغذ تو دست من نوشته

که این بنده مسافر بهشته

                                                               

                       کاری از شبکه ماهواره ای هدهد             

                

برای دانلود کلیپ بهشت و جهنم اینجا بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد