متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

بابا (سید محمدباقر علوی)

َ

بابا!

افتاده ام دیگر ز پا بابا

دلم شده ماتم سرا بابا

دیدم سرت بر نیزه ها بابا

آسمان سوزد به حال قلب زار هر یتیم دل شکسته

می کشد دست نوازش هر ستاره بر دل غمگین و خسته

بغض هجرانت پدر راه نفس را بر دل و بر سینه بسته

بابا!

خون شد دلم ز غصه ها بابا

دمی کنار من بیا بابا

دیدم سرت به نیزه ها بابا

بابا!

افتاده ام دیگر ز پا بابا

دلم شده ماتم سرا بابا

دیدم سرت بر نیزه ها بابا

برگ یاس کوچکت را روز و شب ها زد نشانه خار صحرا

می زند دشمن ندارم پای رفتن خون شده بر قلب زهرا

باید از ره آید آن سردار لشکر تا بگیرد دست من را

بابا!

عمو ی من رفته کجا بابا؟

نفس ندارم به خدا بابا

دیدم سرت بر نیزه ها بابا

بابا!

افتاده ام دیگر ز پا بابا

دلم شده ماتم سرا بابا

دیدم سرت بر نیزه ها بابا

برای دانلود این کلیپ زیبا  اینجا کلیک کنید

یتیمی (محمد حسن خاکدامن)

دارم غصه ی عظیمی

سوزم من ز دل دو نیمی

وای وای مُردم از یتیمی

وای وای مردم از یتیمی

 

دارم غصه ی عظیمی

سوزم من ز دل دو نیمی

وای وای مردم از یتیمی

وای وای مردم از یتیمی

           

از روی نیزه یاس کبودُ ببین بابایی

میون صحرا از بی دویدم نمونده پایی

 کاش بیاد عمو ی علمدارم

تا سر روی دوش او بگذارم

خدا میدونه طاقت ندارم

 

دارم غصه ی عظیمی

سوزم من ز دل دو نیمی

وای وای مردم از یتیمی

وای وای مردم از یتیمی

             

خرابه تاریک ولی همیشه عمه بیداره

به روی زخم تنم بابا جون مرهم میذاره

 

شکسته دشمن این بال و پرم

با رُخ کبود و چشم ترم

عمه میگه شبیه مادرم

 

دارم غصه ی عظیمی

سوزم من ز دل دو نیمی

وای وای مردم از یتیمی

وای وای مردم از یتیمی

             

از وقتی بابا رفتی ز پیشم دلم گرفته

میشوزه قلبم وقتی که داغت یادم میفته

 

گاهی بودی در تنوری مهمان

گاهی روی نیزه خواندی قرآن

از غمت بر لب من آمد جان

 

دارم غصه ی عظیمی

سوزم من ز دل دو نیمی

وای وای مردم از یتیمی

وای وای مردم از یتیمی

             

برای دانلود این کلیپ تصویری اینجا  کلیک کنید

یا رسول الله (محمد مهدی بابا یوسفی و محمد اشعری)

یا رسول الله مولا

یا نبی الله مولا

یا حبیب الله مولا

یا ابا الزهرا

یا رسول الله مولا  یا نبی الله مولا  یا حبیب الله مولا

یا ابا الزهرا

 

رفتی و فصل دل گشته خزان

ماه رخت شد از دیده نهان

نام قشنگ تو روح اذان

سایه ی مهر تو بر سر این عالم همره انسانها یا رسول الله

سایه ی مهر تو بر سر این عالم همره انسانها یا رسول الله

 

بعد تو دختر تو

گل نیلوفر تو

به پای غمت نشست

با هجوم دشمنت

ساقه های گل تو

پیش غنچه ها شکست

تو عاشقانه ترین واژه هایی

شیوا ترین آیه های خدایی

 

یاد تو در دل ها یاد خداست

با تو دل از غم آزاد و رهاست

نور کلامت روشنگر ماست

گرمی لبخندت ، وسعت آغوشت  جای همه دنیا یا رسول الله

گرمی لبخندت ، وسعت آغوشت جای همه دنیا یا رسول الله

 

رفتی اما به همه

گفته ای که بعدِ من

علی مولای شماست

مرتضی وصی من

یاورش یار من است

سخنش امر خداست

 

تو جاودانه ترین رهنمایی

بهانه ی آفرینش مایی

یا رسول الله مولا  یا نبی الله مولا  یا حبیب الله مولا

یا ابا الزهرا

 

برای دانلود این کلیپ تصویری اینجا  کلیک کنید

بی تو ندارد گل بهار (محمد جواد شاه علی)

بی تو ندارد گل بهار

صفا ندارد روزگار

گل پسر زهرا بیا

دل شد ز هجرت بی قرار

گل پسر زهرا بیا

دل شد ز هجرت بی قرار

       

عالم شده لبریز غم

از دست ظلم بی شمار

ای ابر رحمت ابر جود

بر سر این عالم ببار

       

بی تو ندارد گل بهار

صفا ندارد روزگار

گل پسر زهرا بیا

دل شد ز هجرت بی قرار

گل پسر زهرا بیا دل شد ز هجرت بی قرار

 

تکیه بزن بر بیت حق

ای بر دل عالم قرار

بگو منم عدل خدا

منم ز حیدر یادگار

       

بی تو ندارد گل بهار

صفا ندارد روزگار

گل پسر زهرا بیا

دل شد ز هجرت بی قرار

گل پسر زهرا بیا دل شد ز هجرت بی قرار

 

برای دانلود این آهنگ اینجا   کلیک کنید

با نظافت (محمد مهدی محمودی)

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت مثل گل پاک و تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت مثل گل پاگ و تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

بیایید تا قدر لطف خدامونو خوب بدونیم

خدا آفریده آبو تاکه پاکیزه بمونیم

 

صبح که میشه صورتو باید مث کلها بشوییم

هر جا باید دستامونو قبلِ هر غذابشوییم

       

خدا دوس داره کسی رو که تمیز باشه همیشه

بی نظافت باشه هرکی محبوبه خدا نمیشه

با نظافت خدا درهای غمو به دل میبنده

با نظافت همه ی دنیا بروی ما میخنده

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت مثل گل پاک تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت مثل گل پاک و تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

   

عده ای تو کوچه هامون دلاشون چه مهربونه

جارو دستشون گرفتن شهرمون تمیز بمونه

آی رفیقا!شما واسه ی اونا خیلی عزیزین

آی رفیقا!مبادا روی زمین چیزی بریزین

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت مثل گل پاک تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت مثل گل پاک و تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

  

توی مدرسه تو خونه کسی محبوب دلا شد

که تن و صورت و دستاش از کثیفی یا جدا شد

خوش به حال اونی که همیشه ناخوناش کوتاهه

بد به حال اون کسی که دندوناش زشت و سیاهه

 

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت مثل گل پاک تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت مثل گل پاک و تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

  

سخن حضرت خاتم همیشه رو دل میشینه

گفته پیغمبر خوبی که نظافت جزء دینه

هر کسی که نظافت داشته باشه مریض نمیشه

توی درساش از همه بالاتره از همه پیشه

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

با نظافت مثل گل پاک تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت مثل گل پاک و تمیزی

بی نظافت مثل برگای پاییزی

با نظافت پیش هر کس تو عزیزی

   

برای دانلود این آهنگ زیبا اینجا   کلیک کنید