متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

آهنگ یا رب


یا رب خدای من

ای مهربان من

نام تو و یادت

آرام جان من

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

           

ای خالق یکتا

ای خوب و بی همتا

هرجا گذر کردم

دیدم نشانت را

هستی از آنِ تو

ای ماه دل آرام

من کی توانم گفت

 حمد و ثنایت را

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

           

تو خالق دشت و

کوه و بیابانی

رحیم و رحمانی

خدای سبحانی

بخشنده و دانا

محبوب خوبانی

دارم به تو امید

 وقت پریشانی

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

         

ای خالق منّان

خدای انس و جان

درد مرا درمان

رنج مرا پایان

ای یار مظلومان

پناه حقجویان

پرورده ای ما را

از لطف و از احسان

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

         

 کلام پر مهرت

بهار جان ما

ذکر و مناجات

ورد زبان ما

دستم گیر یارا

در هر زمان هرجا

بر آهه من افرروز

  نور هدایت را

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

یه آهنگ قشنگ و دلنواز برای شما دوستای خوبم

برای دانلودش اینجا کلیک کنید

 

یارب(محمد اشعری)


یا رب خدای من

ای مهربان من

نام تو و یادت

آرام جان من

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

           

ای خالق یکتا

ای خوب و بی همتا

هرجا گذر کردم

دیدم نشانت را

هستی از آنِ تو

ای ماه دل آرام

من کی توانم گفت

 حمد و ثنایت را

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

           

تو خالق دشت و

کوه و بیابانی

رحیم و رحمانی

خدای سبحانی

بخشنده و دانا

محبوب خوبانی

دارم به تو امید

 وقت پریشانی

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

         

ای خالق منّان

خدای انس و جان

درد مرا درمان

رنج مرا پایان

ای یار مظلومان

پناه حقجویان

پرورده ای ما را

از لطف و از احسان

              

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

         

 کلام پر مهرت

بهار جان ما

ذکر و مناجات

ورد زبان ما

دستم گیر یارا

در هر زمان هرجا

بر آهه من افرروز

  نور هدایت را

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

یا رب خدای من  ای مهربان من نام تو و یادت آرام جان من

یه آهنگ قشنگ و دلنواز برای شما دوستای خوبم

برای دانلودش اینجا کلیک کنید

 

تولد امام رضا(سجاد بختیاری زاده)


اون کیه که خورشید و ماه

 منتظر دیدنشن

اون کیه که گلا همه

تشنه ی بوییدنشن

ستاره ها تو حسرت لحظه ی تابیدنشن

       

عید اومده گل بارون شده باغ آسمونا

مبارک میلاد آقا علی موسی الراضا

             

ای مظهر جود و سخا

مونس دل شکسته ها

رضای حق رضای تو

سلطان علی موسی الرضا

عید اومده گل بارون شده باغ آسمونا مبارک میلاد آقا علی موسی الرضا

باید تو آسمون نوشت

اسم قشنگتو آقا

صحن و سرای با صفات

ردّ پای فرشتها

تو چشمه ی محبتی آهو ی بی پناه منم

میخوام بیام به مشهدِت شاید بشی تو ضامنم

آرزو دارم آقا جون بشم مثه کبوترات

پر بکشم عاشقونه به دور گنبد طلات

  

آرزو دارم که بشم یه روزی خادم حرم

جارو کنم صحن و بگم نوکر زائرات منم

  

میگن کسی دست خالی نمیره از در خونت

مهربونیت زبونزده این همه زائر نشونت

عید اومده گل بارون شده باغ آسمونا مبارک میلاد آقا علی موسی الرضا

برای دانلود این آهنگ اینجا کلیک کنید

 

 

صلوات ( سجاد بختیاری زاده )


آید از سوی بهشت و آسمانها برکات

هر زمانی که فرستی بر محمد صلوات

       

آید از سوی بهشت و آسمان ها برکات

هر زمانی که فرستی بر محمد صلوات

     

بر همه ذرّات عالم ذکر او مشکل گشاه

نمک دنیا و عقبا نام پاک مصطفی

یاسمن لاله اقاقی گیرد از نامش صفا

آسمانها دشت و صحرا میزند او را صدا

       

آید از سوی بهشت و آسمان ها برکات

هر زمانی که فرستی بر محمد صلوات

     

تا قیامت بخشش و فضل خاک پای این کریم

مدح او گفته خداوند که تویی خُلق عظیم

دارد او از مهربانی هر کجا عِطر و نسیم

آمده تا خنده بارد از لب طفل یتیم

       

آید از سوی بهشت و آسمان ها برکات

هر زمانی که فرستی بر محمد صلوات

     

شده ذکر یا محمد ذکر دریا ذکر رود

عالم و آدم فرستد روز و شب بر او درود

روی لبهای ملائک گشته جاری این سرود

گر نمی آمد محمد عالم دنیا نبود

       

آید از سوی بهشت و آسمان ها برکات

هر زمانی که فرستی بر محمد صلوات

   

قلب من گوید دمادم یا نبی!یا مرتضی!

نام حیدر نام احمد کی شود از هم جدا

غم ندارد هرکه دارد حُبّشان روز جزا

دست عالم را بگیرد دست آل مصطفی

       

آید از سوی بهشت و آسمان ها برکات

هر زمانی که فرستی بر محمد صلوات

     

برای دانلود این آهنگ تصویری اینجا کلیک کنید

مادر و بابا (محمد مهدی محمودی)


نور دلها مادر و بابا

 امید ما مادر و بابا

نور دلها

 

نور دلها مادر و بابا

امید ما مادر و بابا

نور دلها مادر و بابا

نور دل ها

 

 هک شده با دستان شما

بر سینه ی من شکر خدا

مهر علی و آل زهرا

سربلندم روز جزا

 

هک شده با دستان شما

بر سینه ی من شکر خدا

مهر علی و آل زهرا

سربلندم روز جزا

 

نور دلها مادر و بابا

امید ما مادر و بابا

نور دلها مادر و بابا

نور دل ها

مادر ز وفا کردی ادبم

از نور تو روشن گشته شبم

جاری شده قرآن روی لبم

دادی یادم ذکر خدا

 

مادر ز وفا کردی ادبم

از نور تو روشن گشته شبم

جاری شده قرآن روی لبم

دادی یادم ذکر خدا

 

نور دلها مادر و بابا

امید ما مادر و بابا

نور دلها مادر و بابا

نور دل ها

بر غم و درد ما درمانید

جزو آیات قرآنید

بر تن و بر قلب ما جانید

لطف شما بر ما چون دریا

 

بر غم و درد ما درمانید

جزو آیات قرآنید

بر تن و بر قلب ما جانید

لطف شما بر ما چون دریا

 

نور دلها مادر و بابا

امید ما مادر و بابا

نور دلها مادر و بابا

نور دل ها

با نان حلال از در پدرم

تو آمده ای ای تاج سرم

تا نام خدا بر لب ببرم

شد بندگی ام از تو معنا

 

با نان حلال از در پدرم

تو آمده ای اِی تاج سرم

تا نام خدا بر لب ببرم

شد بندگی ام از تو معنا

 

نور دلها مادر و بابا

امید ما مادر و بابا

نور دلها مادر و بابا

نور دل ها

از خوبییتان هر جا سخنم

شد نام شما نُقل دهنم

بر پای شما بوسه بزنم

تا در بهشت گیرم ماوا

 

از خوبی تان هرجا سخنم

شد نام شما نقل دهنم

بر پا ی شما بوسه بزنم

تا در بهشت گیرم ماوا

 

نور دلها مادر و بابا

امید ما مادر و بابا

نور دلها مادر و بابا

نور دل ها

 

برای دانلود این آهنگ زیبا اینجا   کلیک کنید