متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

متن سروده های شبکه هدهد فارسی

صاحب این وبلاگ وحید ابراهیمی از دنیا رفته است. برای شادی روحش دعا کنید

ماه رجب (محمد اشعری)

از آسمون ستاره باز میباره

دلامون از یاد خدا بهاره

از آسمون ستاره باز می باره

دلامون از یاد خدا بهاره

ماه رجب ماه رجب ماه رجب

باز خبرایی داره

 

رجب که ماه خداست

نام یه رود زیباست

جاری میون بهشت

مثل عسل مصفاست

مثل عسل مصفاست

آسمون عبادت

توی رجب چه صافه

باز خدا مهمون داره

موسم اعتکافه

موسم اعتکافه

نسیم بندگی باز

می پیچه توی دنیا

تو لیلة الرغائب 

تو شب آرزو ها

از آسمون ستاره باز میباره

دلامون از یاد خدا بهاره

از آسمون ستاره باز می باره

دلامون از یاد خدا بهاره

ماه رجب ماه رجب ماه رجب

باز خبرایی داره

 

از روز اول ماه

شروع میشه جشن ما

مژده امام باقر

پا میزاره به دنیا

پا میزاره به دنیا

مثل امام رضا باز

دلهای ما چه شاده

تولد امام محمد جواده

محمد جواده

زمین پر از بوی خوش

فضا پر از ستاره

از آسمون دباره

بارون گل میباره

 

از آسمون ستاره باز میباره

دلامون از یاد خدا بهاره

از آسمون ستاره باز می باره

دلامون از یاد خدا بهاره

ماه رجب ماه رجب ماه رجب

باز خبرایی داره

فرشته ها تو مکه

حلقه زدن دوباره

کعبه شکافته شد تا

علی قدم بزاره

علی قدم بذاره

پیش خدا عزیزه

هرکی علی رو داره

نام علی میمونه

تا دنیا بر قراره

تا دنیا برقراره

مژده که ماه بعثت

عید پیمبر ماست

عیدی ما ظهور مهدی آل طاهاست

 

از آسمون ستاره باز میباره

دلامون از یاد خدا بهاره

از آسمون ستاره باز می باره

دلامون از یاد خدا بهاره

ماه رجب ماه رجب ماه رجب

باز خبرایی داره

برای دانلود این آهنگ روی این قسمت کلیک کنید


یا علی مولا (محمد حسن خاکدامن)

کوه و دشت و صحرا

ابر و موج دریا

شبنم رو گلها

آسمونِ زیبا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه ی یا علی مولا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه یا علی مولا

یا علی مولا

نام علی مرتضی حلال مشکل

خدا به وصف او نموده آیه نازل

از بس که بخشنده و خوب مهربونه

انگشترش رو تو نماز داده به سائل

کوه و دشت و صحرا

ابر و موج دریا

شبنم رو گلها

آسمون زیبا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه ی یا علی مولا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه ی یا علی مولا

یا علی مولا

 

محبت علی صراط مستقیمه

پیرو ی راهش تو بهشت حقه مقیمه

هرجای جنت خدا را که بگردی

لبریز عطر و بوی آقای کریمه

کوه و دشت و صحرا

ابر و موج دریا

شبنم رو گلها

آسمون زیبا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه ی یا علی مولا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه ی یا علی مولا

یا علی مولا

 

آینه ی نور خدا علی اعلا

بنده ی بی نظیر خالق سراپا

به وصف او بسه همین قصه ی زیبا

که توی خونه ی خدا اومد به دنیا

کوه و دشت و صحرا

ابر و موج دریا

شبنم رو گلها

آسمون زیبا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه ی یا علی مولا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه ی یا علی مولا

یا علی مولا

شبیه این آقا رو هیچ کسی ندیده

خورشید دانش میون دلش تابیده

حرفای زیباش که توی نهج البلاغه است

مفسر کتاب قرآن مجیده

کوه و دشت و صحرا

ابر و موج دریا

شبنم رو گلها

آسمون زیبا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه ی یا علی مولا

تو هر جای دنیا با شور و به آوا

زیر لبم زمزمه ی یا علی مولا

یا علی مولا

 

برای دانلود این آهنگ اینجا کلیک کنید

 


یا علی (محمد حسن خاکدامن)

دین و دنیا یا علی

هستی ما یا علی

عشق  زهرا یا علی

یا علی مولا علی

دوسِت دارم یاعلی

دوست دارم یا علی

یا علی

 

دین و دنیا یا علی

هستی ما یا علی 

عشق زهرا یا علی

یا علی مولا علی

دوست دارم یا علی

دوسِت دارم یا علی

 

ای مرد پاک و ناب و جاودانی

تندیس عشق و لطف و مهربانی

جانم فدایت که جان جانانی

تا همیشه در قلب من می مانی

 

جاودانی

مهربانی

جان جانا

نی در قلب

من میمانی یا علی 

دین و دنیا یا علی

هستی ما یا علی

عشق  زهرا یا علی

یا علی مولا علی

دوسِت دارم یاعلی

دوست دارم یا علی

دشمن تو همیشه سر افکنده

شیعه با تو همیشه سر بلنده

کسی که به عشق تو دل میبنده

روز محشر روی لبهاش لبخنده

 

دل میبندم

سر بلندم

روز جزا  

روی لبها

مه لبخندم یاعلی

 

دین و دنیا یا علی

هستی ما یا علی

عشق  زهرا یا علی

یا علی مولا علی

دوسِت دارم یاعلی

دوست دارم یا علی

وقتی خدا گل منو سرشته

روی قلبم نام تو رو نوشته

گفته خالق انسان و فرشته

جای شیعه ی علی تو بهشته

 

روی بال فرشته نوشته نام تو کلید بهشته

یاعلی

 

دین و دنیا یا علی

هستی ما یا علی

عشق  زهرا یا علی

یا علی مولا علی

دوسِت دارم یاعلی

دوست دارم یا علی

 

برای دانلود این آهنگ زیبا اینجا کلیک کنید


عمو ماه دو چشمان من (محمدحسن خاکدامن)

   

عمو! ماه دو چشمان تار من

عمو رفتی و رفته قرار من

عمو کاشکی بیای باز کنار من

عمو کاشکی بیای باز کنار من

    

خوابتو دیدم عمو * دیدم با مشکی پر آب

اومده بودی پیشم * شیش ماهه طفل رباب

اومده بودی پیشم شش ماهه طفل رباب

به جای پاییز غم * روی لبا خنده بود

صورتا بود مثل ماه * نبود چشامون کبود

صورتا بود مثل ماه نبود چشامون کبود

     

عمو ماه دو چشمان تار من

عمو رفتی و رفته قرار من

عمو کاشکی بیای باز کنار من

عمو کاشکی بیای باز کنار من

     

میون رویا دیدم * بودن تموم گلا

نبود خبر از غمو * نبود خبر از بلا

یادش به خیر اومدی * پیشم نشستی عمو

یه چادر از لاله ها * دادی به دستم عمو

     

عمو ماه دو چشمان تار من

عمو رفتی و رفته قرار من

عمو کاشکی بیای باز کنار من

عمو کاشکی بیای باز کنار من

   

سایه ت بودش روز و شب * روی سر من عمو

نبود خمیده ز غم *این کمر من عمو

وقتی که رفتی غم و* غصه شده حاصلم

چشم تو رو دور دیدم * آتی زدم بر دلم

عمو عمو عمو

عمو عمو عمو

عمو عمو عمو

عمو عمو عمو

برای دانلود این کلیپ اینجا بزنید 

 


نماز (سجاد بختیاری زاده)

 

سپیده سر زده

وقت سحر رسید

سپیده سر زده

وقت سحر رسید

ماه از تو آسون

دوباره پر کشید

به گوش جان بشنو

بانگ خوش توحید

بانگ خوش توحید

   

بازم میاد نسیم

نسیم مهربون

پر میشه خونه از

طراوت اذون

 

تیرگی و ظلمت   دور میشه از دل ها

چه با صفا میشه   صبح قشنگ ما

صبح قشنگ ما

 

سپیده سر زده   وقت سحر رسید

ماه از تو آسمون   دباره پر کشید

به گوش جان بشنو بانگ خوش توحید

بانگ خوش توحید

    

چشمه رسید از راه

برکه پرید از خواب

عکس من افتاده

وقت وضو در آب

 

رو به روی قبله   فرشته ها با من

کنار سجاده  ذکر خدا میگن

ذکر خدا میگن

 

سپیده سر زده   وقت سحر رسید

ماه از تو آسمون   دباره پر کشید

به گوش جان بشنو بانگ خوش توحید

بانگ خوش توحید

  

ستون دین نماز

نور مبین نماز

نشانی از یقین

در مومنین نماز 

 

ای نغمه ی ایمان   معراج هر انسان

آرامش جان ها  خورشید نور افشان

خورشید نور افشان

 

سپیده سر زده   وقت سحر رسید

ماه از تو آسمون   دباره پر کشید

به گوش جان بشنو بانگ خوش توحید

بانگ خوش توحید

    

ای ذکر دلخواهم

به سوی حق راهم

از عشق معبودم

کردی تو آگاهم

 

تو ای نماز من   راز و نیاز من 

همه وجود شده  ز نور تو روشن

ذ نور تو روشن

 

سپیده سر زده   وقت سحر رسید

ماه از تو آسمون   دباره پر کشید

به گوش جان بشنو بانگ خوش توحید

بانگ خوش توحید

    

پایان هر نماز

تو لحظه ی دعا

پل میزنن دستام

بین من و خدا

 

ای خدای گلها  خدای خوبی ها

توفیق شکرت را  به ما عطا فرما

به ما عطا فرما

 

سپیده سر زده   وقت سحر رسید

ماه از تو آسمون   دباره پر کشید

به گوش جان بشنو بانگ خوش توحید

بانگ خوش توحید

    

برای دانلود این آهنگ روی اینجا بزنید